There's i'm Fatyn Amyra, 15teen , Friendly
updates:
Marilah Kite Gelak Ramai Ramai :D
Okeyy . Fatyn Nak cerita sikit pasal bulan april ni , OmyGodd . Busy Gila .
Dengan Kerja Kursus Bagai . Kem Lagi . Ap semua . memang ta ad mse nak keluar.
p jumpa boyfriend Memang ta da masa kot . orang sabtu cuti , Aku dengan membe2
pergi skolah . buad latihan untuk pengakap tuh . okeyyy stop cerita pasal skola
bosan aihh :D
hee ~okeyyy . fatyn nak cerita sikit pasal hati bagai ni
k baru baru ni fatyn ada konflik sikit dengan family blah ibu ni
memang sakit hati gila , sapa yang tak sakit hati orang tuduh fatyn bagai
k memang lah freehair tuh berdosa , n fatyn tau itu salah 
and fatyn dah delete pun gambar tuh . tapi yang tak tahan
diorang ckp fatyn keluar berdua dengan zakwan . fatyn pun tak faham dengan 
benda bodoh ap yang cousin cousin fatyn katakan .memang sakit hati
fatyn mls nak gduh panjang mls nak maki maki sebab hormat dorg yang lagi besar dri fatyn

tapi tah lah , dengan cara diorang buad ibu menangis memang fatyn marah .
korang kalau nak fitnah aku , fitnah je . tapi jangan sampai nak melibatkn family okeyy ?
mcm ap je . korang tak rasa mcm mana korang tgok ibu korang ngis
memang lah korg bole gelak gelak bagai . lepas ibu aku menangis baru korang nak
gedik bagai minta maaf . eh kalau lah ibu aku ta tau semua ni . mesti korang kutuk aku 
kat facebook lagi kan ? eh korg jangan risau lah . tak perlu lah tipu2 aku 
semata mata nak dptkan kemaafan . AKU NI BUKAN BUDAK BODOH OKEYY ?
BUKAN BUDAK KECIK OKEYY ? please lah . aku banyak bukti lah 
tolong la. aku menyampah . seriusly ayah aku pun myampah dengan hang lah Z
so stop bothering my family and me ! ITU LEBIH MEMBUADKAN AKU MARAH
DAN BENCI OKEYY ?!

jangan ingat sesenang tuh je aku nak maafkan . ingat something ni
kita ni kalau nak menipu fikir . sama ad orang yang kita nak tipu tuh
bijak or tak . okeyy sayang ?

Hah ! Dah Bce Tuh Senyap Senyap Sudah Jangan Kecoh ! ILOVEYOU :')

Followers