There's i'm Fatyn Amyra, 15teen , Friendly
updates:
Marilah Kite Gelak Ramai Ramai :D

cinta :(











setiap malam dalam mimpi saya
Aku melihat kamu, saya rasa anda
Itulah bagaimana saya tahu anda pergi



Jauh di seberang jarak
Dan ruang di antara kita
Anda telah datang untuk menunjukkan anda pergi



Dekat, jauh, di mana-mana jua anda
Saya percaya bahawa hati ini tidak pergi



Sekali lagi, anda membuka pintu
Dan anda di sini di dalam hati saya
Dan hati saya akan pergi 



cinta boleh menyentuh kita satu-satu masa
Dan terakhir untuk seumur hidup
Dan tidak pernah melepaskan sehingga kami bersatu



Cinta adalah apabila saya mengasihi anda
Satu-satu masa benar saya memegang
Dalam hidup saya, kita sentiasa akan pergi









Hah ! Dah Bce Tuh Senyap Senyap Sudah Jangan Kecoh ! ILOVEYOU :')

Followers